Verder winkelen

Lekker met de voetjes in het zand! Op 28 en 29 juni 2024 gaan we weer los met HellasBeach!

Over HellasBeach Nunspeet

HellasBeach is voor veel mensen in Nunspeet en omgeving een vertrouwd en sportief evenement. Het toernooi wordt gespeeld in het laatste weekend van juni op de vrijdagavond en de zaterdag. Vanaf vandaag (6 april) is het weer mogelijk om je in te schrijven voor HellasBeach! Inschrijven kan via het onderstaande formulier klik op direct inschrijven. Voor inschrijvingen geldt dat de volgorde van betaling wordt aangehouden voor het moment waarop je definitief bent ingeschreven.

Wat is er dit jaar anders?

Inschrijving

Vorig jaar zijn we kort voor het toernooi nog druk geweest om een aantal afmeldingen op te vangen zodat alle poules en wedstrijden konden worden gespeeld. We willen teams graag bewust maken dat we jullie graag zien komen maar dat wij er als organisatie ook veel werk aan hebben als een team afziet van deelname. We hebben er daarom voor gekozen om het inschrijfgeld enkel nog voor de helft terug te betalen bij afmelding voor 1 juni. Meld je je af op 1 juni of later dan vervalt je inschrijfgeld volledig. We doen dit omdat we ieder jaar verschillende teams teleur moeten stellen dat het toernooi weer vol zit.

Heren 3x3

Dit jaar wordt de klasse heren 3x3 gespeeld op een veld van 7x14meter. We hebben hiervoor gekozen omdat we dan nog meer wedstrijden kunnen spelen tijdens het toernooi.

Tournify

Net als vorig jaar gebruiken we deze editie de tournify app. Anders dan vorig jaar moet de scheidsrechter nu ook de uitslagen doorgeven via de app. Voor de eindcontrole gebruiken we nog wel uitslagbriefjes maar die zijn enkel voor het geval er discussie is over uitslagen. Verderop deze pagina vindt je ook een filmpje over de werking van Tournify.

Scholierentoernooi

Net als voorgaande jaren is er ook dit jaar een scholierentoernooi wat voorafgaat aan het hoofdtoernooi op vrijdagmiddag. De inschrijving hiervan gaat op een later moment open. De scholen/leraren worden hierover op tijd over geïnformeerd. Er is dit jaar plek voor 25 teams en we hopen dan opnieuw op een grote opkomst vanuit de scholen. Er wordt dit jaar opnieuw gestreden om de wisselbeker die de kampioen van het toernooi een jaar lang op school in prijzenkast kan zetten!

Op deze pagina geven we ook regelmatig een update over de inschrijvingen over welke poules vol zijn of waar juist nog een plekje vrij is. Dit doen we omdat we afhankelijk zijn van hoeveel interesse er is per categorie. Mocht een poule wat achterblijven, qua belangstelling dan kan dat extra plaatsen elders opleveren en omgekeerd. Het is ieder jaar weer dringen geblazen om mee te doen, daar zijn wij als organisatie natuurlijk heel blij mee! Schrijf je snel en zorg dat je betaald dan is de kans het grootst dat je mee kunt doen.

Bedragen

• Recreanten mix 4x4 (€60)
  • Heren 4x4 (€60)
  • Dames 3x3 (€50)
  • Heren 3x3 (€50)

Update inschrijving

Bij heren 3x3 zijn nog maar twee plekken beschikbaar!

Bij dames 3x3 is nog maar een plekje over

De poules: Mix 4x4 en Heren 4x4 zijn inmiddels vol!

Let op: de betaling bepaalt het moment van inschrijving!

Aanmelden als vrijwilliger?

Schrijf je direct in!

Tournify

Net als vorig jaar gebruiken we deze editie de tournify app. Anders dan vorig jaar moet de scheidsrechter nu ook de uitslagen doorgeven via de app. Voor de eindcontrole gebruiken we nog wel uitslagbriefjes, maar die zijn enkel voor het geval er discussie is over uitslagen. Een gebruiksaanwijzing krijg je bij de inschrijving toegestuurd per e-mail.

Inschrijven voor HellasBeach

Voorwaarden voor inschrijving:
● Je bent pas definitief ingeschreven als de betaling is ontvangen!
● Voor plaatsing voor het toernooi is de betaaldatum bepalend.
● Bij afmelding voor 1 juni 2024 verlenen we 50% restitutie. Per 1 juni 2024 vindt er geen restitutie meer plaats voor het betaalde inschrijfgeld.
● VOL = VOL

IBAN: NL91 RABO 0152 3132 49
T.N.V: Volleybalvereniging Hellas te Nunspeet

Bij betaling graag de teamnaam vermelden.

Teamnaam *
Selecteer poule *
Naam contactpersoon (voor en achternaam) *
Emailadres *