Verder winkelen

Samen met sportieve ondernemers even een balletje slaan?

Wie gaat het dit jaar worden? Wie gaan de uitdagers zijn? Het bedrijvenvolleybaltoernooi is bij uitstek een toernooi om samen met vrienden en/of collega’s een leuke en sportieve avond te hebben. Samen een balletje slaan in de sporthal en naderhand een drankje doen in de foyer. Het kan bij VVHellas.

Afhankelijk van het aantal opgaves wordt het toernooi over verschillende avonden verdeeld. In het verleden is dit altijd de maandag en de donderdag. Bij de aanmelding kan er een voorkeur opgegeven worden om de eerste speelronde op een maandag of donderdag. Mocht het echter zo zijn dat het aantal aanmeldingen niet voldoende is dan krijgen jullie dat te horen.

Dit jaar zal de eerste ronde plaats vinden op maandag 3 juni en donderdag 6 juni in sporthal de Feithenhof in Nunspeet. De ‘verliezende’ teams spelen daarna op maandag 10 juni en de ‘winnaars’ spelen de 2e ronde op donderdag 13 juni (finales).

We willen u als bedrijf of vriendengroep in de gelegenheid stellen om zich aan te melden voor dit leuke en sportieve evenement.

Net als de vorige keren wordt er uitsluitend gespeeld met mix teams.

• Een mixteam betekent: minimaal 1 dame in het veld
  • Er mogen maximaal 2 competitiespelers in het veld staan
  • Inschrijven vóór 18 mei 2024

Gezelligheid staat uiteraard voorop!

Kosten per team bedragen € 75,00 te voldoen door het bedrag over te maken op rekeningnummer NL 88 RABO 0152 3131 09 van Volleybalvereniging Hellas o.v.v. Bedrijventoernooi 2024 en de bedrijfsnaam. Wanneer de betaling binnen is, ontvangt u een bevestiging van de aanmelding.

We hopen op een grote en sportieve opkomst!

U mag bij uw inschrijving aangeven of u de eerste speelavond op 3 of 6 juni wilt spelen. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Bij overschrijving wordt er een reservelijst aangelegd. U wordt hiervan op de hoogte gesteld.

Heeft u nog vragen mail dan gerust met de organisatie via onderstaande gegevens. Inschrijvingen kunt u op het onderstaande formulier invullen, maar is ook mogelijk via e-mail.

Organisatie bedrijventoernooi

Aanmeldingsformulier bedrijvenvolleybaltoernooi

Voorwaarden voor inschrijving:
● Kosten per team bedragen € 75,00 te voldoen door het bedrag over te maken op rekeningnummer NL 88 RABO 0152 3131 09 van Volleybalvereniging Hellas o.v.v. Bedrijventoernooi 2024 en de bedrijfsnaam.
● Je bent pas definitief ingeschreven als de betaling is ontvangen!
● Speeldata zijn 3, 6, 10 & 13 juni 2024

Bedrijfsnaam *
Uw volledige naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer *
Adres *
Postcode + woonplaats *
Voorkeur 1e speelavond *
Privacy *

Sporthal Hellas

Elektraweg 5
8071 CX Nunspeet

info@vvhellas.nl

wedstijdsecretariaat@vvhellas.nl

Contact met de organisatie?

Jan Hofman

Heemskerklaan 34